esmaspäev, 4. juuni 2018

Saabumine

Meie õpiränne Ungarisse algas kell 4.30 Tartu linnas. See tähendab, et istusime kõik autosse ja asusime Tallinna poole teele. Tallinn- Tartu maanteel kohtasime 4. autot, millest 3 meist mööda sõitsid. Lennujaamas läks kõik hästi ja peagi istusime lennukis ja lendasime lõuna poole. Lennuilm oli suurpärane, maa meie all imeilus ja päikeseline.

Varssavis istusime ilma viperusteta ümber Budapesti lennukile ja sõit jätkus. Lennuilm oli endiselt hea aga piloot ilmselt algaja, sest maandumine toimus väga raputades ja järsult.

Õnnelikult Varssavi lennujaamas!

Kuni siiani oli kõik toimunud plaanipäraselt. Esimene plaaniväline juhtum toimus bussipiletitega, neid lihtsalt ei olnud võimalik kohalikule ühistranspordile soetada ja seega sõitsime jänest.
Järgmine plaaniväline muutus oli seotud Budapesti metrooliiniga nr 3. See oli kinni, ehitatakse ümber. Õnneks oli korraldatud bussiliiklus, seega sõitsime väikelinlikult bussiga, mitte suurlinlikult metrooga, muuseas jälle ilma piletita.
Budapesti bussijaams kehakinnitamas.

Edasi läks kõik jälle ilusti ja plaanipäraselt. Kohalikus maaliinide bussijaamas ostsime piletid õige bussi peale, sõime enne bussi väljumist kõhu täis ja siis istusime bussi, mis tõi meid sihtkohta- Szekszardi. Veel natuke kõndimist, ungarikeelseid seletusi, kuidas jõuda hotelli ning google mapsi abi ja me olime kohal.

Õp. Vetka püüab telefoni abiga saada hotelli jõudmiseks juhiseid.

Hotell on imeilus, linn väike ja armas, söök ja  suurepärased kuigi portsjonid  on ülisuured.
Peaaegu märkamatult oli kätte jõudnud õhtu. Heitsime varakult voodisse ja magasime hommikuni, välja arvatud õp. Vetka kes magab täpselt 6 tundi ja oli seega juba varakult üleval. See on aga juba järgmise päeva jutt!

Suurepärane hanemaks karamelliseeritud õunte ja viigimarjadega (see käkk peal on viigimari ja hanemaks on all)!

Veel mõned pildid meie suurepärasest õhtusöögist ja millist pingutust see nõudis.